.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
طنز/ قضیه مشارکت

حالا هم که بعد از این همه مدت آمده‌ام خیلی وقت و حال و حوصله ندارم، لذا خیلی هول‌هولکی و سرپایی چند تا سوژه را مهر می‌زنم و تقدیم حضورتان می‌کنم تا انشا‌ء‌الله به زودی و سرفرصت خدمت برسم.

گرچه شتابزدگی و فی‌المجلس و فی‌البداهه و ارتجالاً حرف زدن و طرح دادن و اینها، این روزها بدجوری مد شده است و لابد شما هم تاحدود زیادی عادت کرده‌اید به این بساط.

یک لطیفه قدیمی بود با این مضمون که یک بنده خدایی جلوی دختر همسایه زمین خورد و برای اینکه ماجرا را عمدی و حساب شده جلوه بدهد تا منزل سینه‌خیز رفت. به قول مرحوم عمران صلاحی «حالا حکایت ماست...»

البته این حکایت ما ربطی به ماجرای طرح هدفمند کردن یارانه‌ها ندارد، فلذا بی‌خود ذهنتان را خسته نکنید. منظورم همان کوتاه‌نویسی در باب هر سوژه است.

قضیه فرج‌الله
سریال یوسف پیامبر را ساختند و نشانمان دادند و گذشت آنچه گذشت و شد آنچه شد. حالا بعد از این همه ماجرا تازه دادگاه کارکنان دولت یک هیأت را مسئول بررسی پرونده سرقت هنری فرج‌الله سلحشور کرده‌اند بنا به شکایت شهاب‌الدین طاهری.

انصافاً که ما عجب ملت باحالی هستیم. عوض اینکه شاکی باشیم چرا با حضرت یوسف این کارها را کردند و چرا این بلای هنری را سر احسن القصص قرآن آوردند، بحث داریم سر اینکه افتخار این خرابکاری باید نصیب که می‌شده و پولش باید توی جیب چه کسی می‌رفته!

قضیه مشارکت
ظاهراً روزنامه «کیهان» البته به نقل از کامنت‌های موجود برای بیانیه حزب مشارکت در باب تشکر از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نوشته است: «الحق که شما گروهی پررو و زیاده‌خواه هستید.»

از آنجا که حرف حساب، کتاب ندارد، لذا مشارکت موظف است این ماجرا را بپذیرد و همه اعضای این حزب موظفند یکی در میان نامشان را به «پررو» و «زیاده‌خواه» تغییر دهند و همدیگر را به همین نام خطاب کنند و‌لاغیر...

قضیه ابن ملجم
رسول جعفریان گفته: «مقایسه ابن‌ملجم با معترضان به دولت شگفت‌انگیز است.»

من نمی‌دانم آقای جعفریان این یک‌سال گذشته را کجا تشریف داشته‌اند که برایشان این ماجرا شگفت‌انگیز است. برای ما که عادی شده، آنقدر که از این تشبیهات شنیده‌ایم. الان مدت‌هاست صبح که از خواب بیدار می‌شویم به «جُعده» سلام می‌کنیم، می‌رویم از «سنان‌بن‌انس» نان می‌خریم، سوار تاکسی «حرملة‌بن کاهل اسدی» می‌شویم، توی تاکسی دربارة «ابن‌ملجم مرادی» حرف می‌زنیم، می‌رویم در اداره کنار یهودیان خیبری کار می‌کنیم، با «ولیدبن عقبه» ناهار می‌خوریم، به پیرزن ریش‌دار که قاتل امام زمان‌ (عج) است سلام می‌کنیم، دنبال خر دجال راه می‌رویم و قس‌علی‌هذا تا شب که مثل نعش مرحب می‌افتیم و می‌خوابیم.

قضیه کل‌کل
رئیس‌جمهور گفته: «آماده تبادل سوخت و اهل کل‌کل هم هستیم.»

لذا از لیدرهای محترم دو تیم استقلال و پرسپولیس تقاضا می‌کنیم تا هرچه سریعتر طرح 5ساله کل‌کل را آماده کنند و به هیأت دولت بدهند تا به مجلس تقدیم شود. اگر هم دستشان بند است بدهیم بر و بچه‌های سرکوچه بنویسند.

قضیة رتبه
خبر آنلاین نوشته ما دارای هفدهمین اقتصاد جهان و سومین پول کم‌ارزش جهان هستیم.
اقتصادش را نمی‌دانم ولی می‌دانم 5 سال پیش توی بی‌ارزشی احتمالاً دهم- یازدهم بوده‌ایم. خب سوم بودن که بهتر از یازدهم بودن است، لذا با شدت هرچه‌ تمام‌تر از باعث و بانی‌اش متشکریم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.329 seconds.